Friday, June 12, 2009

Demam panas

2 hari lepas Muhammad dan Husain demam. Hari ni alhamdulillah dah beransur sihat. Panas dah berkurang. Sengaja tak bawak pergi klinik. Nak bagi badan tahan lasak sikit lepas ni. Harapnya lepas ni antibodi Muhammad & Husain dah cukup kuat untuk lawan kuman dalam badan.

Ada beli ‘cool fever ’. Tapi masing-masing tak nak pakai. Yang beria-ria nak pakai, si abangnya Ibrahim... Bila dilarang, katanya Em nak demam lah, boleh pakai cool fever. Terus pergi menempel kat adik2nya supaya berjangkit demam tu kat dia. Lastnya saya bagi jer Ibrahim pakai. Takut pulak berjangkit demam tu kat dia.




No comments:

Post a Comment