Thursday, October 23, 2008

Husain-3 bulan

Husain dah 3 bulan sekarang ni. Kata acik kat jenderam semalam, baru dapat lesen L untuk meniarap. Bila tangan terhimpit kat dada, terkial-kial husain nak lepaskan tangan. Puteri-puteri kecil kat jenderam tu pun berkeliling nak tengok Husain. Madrasah Jenderam, alhamdulillah, semalam sampai juga saya ke sana. Husain dah pandai ketawa terkekek-kekek dah sekarang ni bila diagah. Bagus...amat mudah tersenyum dan peramah. Harapan saya, bayi kecil itu akan membesar di kalangan orang baik-baik dan menjadi orang yang baik, sebaik namanya kelak.

Cuma yang agak merisaukan, bila ditinggalkan bersama pengasuh, husain agak susah minum susu dalam botol susu. Alhamdulillah, selepas bulan puasa ni saya berjaya pam susu. Harap-harapnya tak perlu beri Husain minum susu formula. Kepada yang ingin bertanya, juga info tentang susu ibu, visit www.susuibu.com. Terima kasih pn kamariah, yang menjadi pengasas website ini dan tahniah. Kadang-kadang bila keyakinan untuk memerah susu menurun, saya akan mendekatkan diri semula dengan butik susuibu.com ini. Sekurang-kurangnya bila berkawan dengan mereka yang mementingkan susu ibu, semangat untuk memberikan hak susu ibu kpd bayi saya kuat semula.

Beruntung jadi orang bangi, ada macam-macam benda di sini. Termasuk pejabat Baju Renang Muslimah saya. Sesiapa nak jadi distributor baju renang muslimah, visit www.muslimahswimsuit.com.

No comments:

Post a Comment